Mijn kennismakingsweekend! - Reisverslag uit Gland, Zwitserland van Lindsay Christ - WaarBenJij.nu Mijn kennismakingsweekend! - Reisverslag uit Gland, Zwitserland van Lindsay Christ - WaarBenJij.nu

Mijn kennismakingsweekend!

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

21 Juni 2014 | Zwitserland, Gland

Zoals jullie weten heb ik gereageerd op een bericht dat ik kreeg vanuit een Nederlands gezin dat in Zwitserland woont.

Nooit verwacht, maar ik kreeg reactie terug en ik mocht het volgende weekend nog overkomen vliegen naar Genève om kennis te maken met het gezin.
Vol enthousiasme op Skype al de kinderen en ouders kunnen zien, en natuurlijk had ik er daarna nog veel meer zin in.

Op 21 juni 2014 was het eindelijk zo ver, de tickets waren geboekt en ik mocht gaan vliegen!
Bij aankomst stonden Jeep en Rutger mij al op te wachten en het was super leuk om te zien hoe de klik er meteen al was tussen mij en de oudste.

Na een korte auto rit van 20 minuten vanaf Genève kwamen we aan in Gland, de plek waar ze wonen.
De andere drie kinderen waren meteen helemaal door het dolle heen toen ik aankwam thuis en ik werd omhelst, gekust en besprongen.

We hebben een hoop leuke dingen gedaan in het weekend, zijn wezen zwemmen, uiteten geweest, een avond gebarbecued..
Al met al was het echt al een weekend om nooit te vergeten, zelfs mocht ik het niet worden.
Op maandag ben ik de hele dag op pad geweest met Yvanka, de huidige au pair.
Het was super leuk om te zien hoe alles in zijn werk ging op een door de weekse dag en wat precies mijn taak zou zijn mocht ik er komen wonen.

Aan het einde van de middag op maandag 23 juni 2014 vloog ik weer terug richting Schiphol.
Ik heb echt een geniaal weekend gehad en had er wel een klein beetje vertrouwen en hoop in dat ze mij graag als nieuwe au pair zouden willen verwelkomen in augustus..
Maar er was nog een andere gegadigden die natuurlijk ook in spanning zat.

Uiteindelijk op de terug weg naar de vluchthaven van Genève kreeg ik te horen dat ik maar goed erover moest gaan denken of ik wel écht kon gaan wennen in Zwitserland en dat als mijn keuze duidelijk was dat ik dat dan zo snel mogelijk moest laten weten, de keuze was dus duidelijk..
Ik word de nieuwe au pair!

Heel gaaf.. maar vooral onwerkelijk.
Er is zoveel gebeurt het afgelopen jaar en had nooit gedacht dat ik nu eindelijk de stap durfde te zetten.
Nu is die gezet, en ik word ook nog echt 'gekozen' tot nieuwe au pair!

Mijn ticket is geboekt, en ik ga op zaterdag 30 augustus 2014, 18.20 de lucht in, op weg naar een nieuw leven!



  • 01 Juli 2014 - 18:13

    Tessy:

    Helemaal geweldig linds! Ik ga je zeker volgen. Vind het super knap van je dat je deze stap hebt genomen! Je kan het!

    Xx

  • 01 Juli 2014 - 21:16

    Pamela Christ:

    Lindsay, ik vind het super voor jou en ontzettend knap dat je deze stap durft te zetten. Ik wens je heel veel succes en we houden zeker contact. Ik volg jou. Liefs Pam x

  • 02 Juli 2014 - 10:22

    Yvanka:

    Hee super leuk! De kids vinden het helemaal leuk en ik wens je heel veel succes en natuurlijk veel plezier! Het is inderdaad een ervaring om nooit te vergeten.
    Groetjes

  • 08 Juli 2014 - 10:05

    Richelle:

    Wat spannend allemaal en wat zullen we je missen.
    Maar met "Igor" bij je komt het goed haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lindsay

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 1242
Totaal aantal bezoekers 2081

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 30 Augustus 2015

Mijn eerste reis naar Zwitserland

Landen bezocht: